Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

aGyakran ismételt kérdések

 

1. Hogyan adományozhatok?

Kérünk, hogy olvasd el, mielőtt adományoznál!

2. Ki ellenőrzi a beérkezett adományokat?

Polcainkra, legyen az agárdi vagy székesfehérvári boltunk, vagy virtuális webáruházunk, csak jó állapotú, tiszta termékek kerülnek, amiket magunk is szívesen megvennénk.

Ennek érdekében a felajánlott adományokat munkatársaink gondosan átnézik:

  • A ruhák esetében a foltos, szakadt, bolyhos, elnyűtt darabokat külön teszik, mert ezeket nem értékesítjük, hanem más módon használjuk fel: egy részével a velencei középiskolások Velencei-tó Műhelye nevű helyi fenntarthatósági mintaprojektjét támogatjuk, akik a használt ruhákból új tárgyakat - takarót, párnát, táskát, szatyrot, ajándéktárgyakat - varrnak; másból terveink szerint töltőanyag vagy géprongy készül majd.
  • A cipőket összepárosítják, igény esetén megtisztítják, talpukat hajlítással ellenőrzik, nem törik-e meg, megnézik az orr- és sarokkopás mértékét. 
  • Elektronikai termékek és elemes játékok esetében meggyőződnek arról, hogy a termékek működnek. 
  • A darabos játékokat (pl. kirakó, építőjáték, társas, stb) megszámolják, hogy minden alkatrész megvan-e, az esetleges hiányt a dobozon feltüntetik.  

Igyekszünk a legkevesebb szemetet termelni, de van olyan eset, amikor a kidobás elkerülhetetlen. Ezt is felelősen tesszük: amit lehet, szelektív hulladékba helyezünk, az elektronikai termékekből és játékokból kivesszük az elemet, és úgy szállítjuk a gyűjtőpontokra, a ruhákat, cipőket különválogatva, a helyi hulladékudvarban adjuk le.

3. Mi történik az adományok értékesítésből befolyt összeggel?

A JóPont Alapítvány egy társadalmi vállalkozás, és mint olyan, bevételeit saját működési költségein túl kizárólag helyi jó ügyek támogatására fordítja. Negyedéves célkitűzéseivel mindig egy fejér vármegyei, azon belül is a Velencei-tó körül élőket érintő, helyi ügyet karol fel. Az aktuális jó ügyet a "tevékenységeink" menüpontban kommunikáljuk, valamint az általunk nyomtatott számlán is feltüntetjük. 

4. Hogyan értelmezhető a webáruház "állapot" füle?

Webáruházunkban a terméklapon az "állapot" fül alatt három állapotot különítünk el:

  1. Új, eredeti csomagolásban és/vagy eredeti címkével érkező termék: ide tartozik minden olyan adomány, ami még sosem volt használva, mert az eredeti címke lóg rajta, vagy eredeti csomagolásában, akár lezárva, érkezik be hozzánk. 
  2. Jó állapotú, használt termék: amennyiben az előző kategóriába nem sorolható az adomány, de jó állapotú, ebbe a kategóriába tartozik, még akkor is, ha ránézésre vadiújnak tűnik. 
  3. Használt termék, kisebb hibával és/vagy hiányossággal: ide tartoznak azok az egyébként jó állapotú termékek, amelyeknél kisebb hibát, pl. könyv esetén szakadást, vettünk észre, illetve amelyekből a funkcióját nem befolyásolható, könnyen pótolható alkatrészek (pl. dobókocka) hiányoznak. A hibáról minden esetben fotó készül, a hiányt a termékleírásban feltüntetjük.

 5. Hogyan fizethetek?

Webáruházunk Simple Pay fizetést, banki átutalást és személyes átvétel esetén készpénzes fizetést tesz lehetővé. Erről bővebben a "fizetés, szállítás" fülön írunk.

6. Milyen szállítási módokat válaszhatok?

Webáruházunk a GLS és MPL futárszolgálattal szállítja ki házhozszállítással vagy csomagautomatába, csomagpontra, postán maradó szállítással a megrendelt terméket. Személyes átvételre boltjainkban van lehetőség. Erről bővebben a "fizetés, szállítás" fülön írunk.

7. Mit tegyek, ha nem tetszik a megrendelt termék?

Az elállás menetét ÁSZF-ünk szabályozza, ami a "vásárlási feltételek" fülön olvasható.

8. Kihez fordulhatok, ha további kérdésem van?

A "kapcsolat" fülön megadott e-mailes és telefonos elérhetőségek bármelyikén fel tudod velünk venni a kapcsolatot. Szeretettel várunk!