aGyakran ismételt kérdések
1. Hogyan adományozhatok?
Kérünk, hogy olvasd el, mielőtt adományoznál!
2. Ki ellenőrzi a beérkezett adományokat?
Polcainkra, legyen az agárdi vagy székesfehérvári boltunk, vagy virtuális webáruházunk, csak jó állapotú, tiszta termékek kerülnek, amiket magunk is szívesen megvennénk.
Ennek érdekében a felajánlott adományokat munkatársaink gondosan átnézik:
- A ruhák esetében a foltos, szakadt, bolyhos, elnyűtt darabokat külön teszik, mert ezeket nem értékesítjük, hanem más módon használjuk fel: egy részével a velencei középiskolások Velencei-tó Műhelye nevű helyi fenntarthatósági mintaprojektjét támogatjuk, akik a használt ruhákból új tárgyakat - takarót, párnát, táskát, szatyrot, ajándéktárgyakat - varrnak; másból terveink szerint töltőanyag vagy géprongy készül majd.
- A cipőket összepárosítják, igény esetén megtisztítják, talpukat hajlítással ellenőrzik, nem törik-e meg, megnézik az orr- és sarokkopás mértékét.
- Elektronikai termékek és elemes játékok esetében meggyőződnek arról, hogy a termékek működnek.
- A darabos játékokat (pl. kirakó, építőjáték, társas, stb) megszámolják, hogy minden alkatrész megvan-e, az esetleges hiányt a dobozon feltüntetik.
Igyekszünk a legkevesebb szemetet termelni, de van olyan eset, amikor a kidobás elkerülhetetlen. Ezt is felelősen tesszük: amit lehet, szelektív hulladékba helyezünk, az elektronikai termékekből és játékokból kivesszük az elemet, és úgy szállítjuk a gyűjtőpontokra, a ruhákat, cipőket különválogatva, a helyi hulladékudvarban adjuk le.
3. Mi történik az adományok értékesítésből befolyt összeggel?
A JóPont Alapítvány egy társadalmi vállalkozás, és mint olyan, bevételeit saját működési költségein túl kizárólag helyi jó ügyek támogatására fordítja. Negyedéves célkitűzéseivel mindig egy fejér vármegyei, azon belül is a Velencei-tó körül élőket érintő, helyi ügyet karol fel. Az aktuális jó ügyet a "tevékenységeink" menüpontban kommunikáljuk, valamint az általunk nyomtatott számlán is feltüntetjük.
4. Hogyan értelmezhető a webáruház "állapot" füle?
Webáruházunkban a terméklapon az "állapot" fül alatt három állapotot különítünk el:
- Új, eredeti csomagolásban és/vagy eredeti címkével érkező termék: ide tartozik minden olyan adomány, ami még sosem volt használva, mert az eredeti címke lóg rajta, vagy eredeti csomagolásában, akár lezárva, érkezik be hozzánk.
- Jó állapotú, használt termék: amennyiben az előző kategóriába nem sorolható az adomány, de jó állapotú, ebbe a kategóriába tartozik, még akkor is, ha ránézésre vadiújnak tűnik.
- Használt termék, kisebb hibával és/vagy hiányossággal: ide tartoznak azok az egyébként jó állapotú termékek, amelyeknél kisebb hibát, pl. könyv esetén szakadást, vettünk észre, illetve amelyekből a funkcióját nem befolyásolható, könnyen pótolható alkatrészek (pl. dobókocka) hiányoznak. A hibáról minden esetben fotó készül, a hiányt a termékleírásban feltüntetjük.
5. Hogyan fizethetek?
Webáruházunk Simple Pay fizetést, banki átutalást és személyes átvétel esetén készpénzes fizetést tesz lehetővé. Erről bővebben a "fizetés, szállítás" fülön írunk.
6. Milyen szállítási módokat válaszhatok?
Webáruházunk a GLS és MPL futárszolgálattal szállítja ki házhozszállítással vagy csomagautomatába, csomagpontra, postán maradó szállítással a megrendelt terméket. Személyes átvételre boltjainkban van lehetőség. Erről bővebben a "fizetés, szállítás" fülön írunk.
7. Mit tegyek, ha nem tetszik a megrendelt termék?
Az elállás menetét ÁSZF-ünk szabályozza, ami a "vásárlási feltételek" fülön olvasható.
8. Kihez fordulhatok, ha további kérdésem van?
A "kapcsolat" fülön megadott e-mailes és telefonos elérhetőségek bármelyikén fel tudod velünk venni a kapcsolatot. Szeretettel várunk!